hopponnys

Alla inlägg under augusti 2012

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 22 augusti 2012 21:15

Det är jag det! Skogslotten 2012 L:B, kom 2:a utan stigbyglar i omhoppningen, kolla innan 7:an på filmen så ser ni att han hoppar innan hindret för att han vill fram så mycket, det är då som jag tappar stigbygeln :D


Bästa Timon :D



   


// Alice 

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 22 augusti 2012 21:11

snart börjar sommaren hösten..... Saknar redan sommaren! :')


 

Yxlö, midsommar 2012 & jag håller varann i hand.. :)

/Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 22 augusti 2012 21:01

Har precis hopptränat på Lord, och ja det vart ändrat i schemnat eftersom att jag engentligen skulle ha haft Timon idag, men eftersom att det är hopptävling med lord i helgen vill jag gärna lära känna han lite till lixom, men timon skall hoppas imorrn. men endast några skutt, fast är inte säker...


Men hoppträningen gick så 7kt himla galant!! det vart två missuppfattningar vilket jag helt tar på MIG! Men han var så GRYM! Och med missuppfattningarna menar jag att jag inte han räta ut han ordentligt och att innerskänkeln ska på mer! ;) Men sen i slutet så körde jag en bana på 90 cm :D Han fick in ett stort språng (bild) och hoppade typ ifra' jätte lång och jätte högt upp! :D Men han vi klarade det ;)


Det känns trygt till helgen med båda ponnysarna :) Love theeeeeem !


// Alice


 


*kapacitet*

Hoppträning alldeles strax!! ;D Tagga till tusen!! /Tyra

Pappi ville också va me på bloggen! xD

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 22 augusti 2012 16:48

Nu sitter jag i stallet o väntar på Alice o Ida (dennisida.bloggplatsen.se) vette satan var de tog vägen D: men ikväll äre ju hoppträning! JIPPI :D och så är det ju 1 veckas jubileum med min piercing xD hahah ja jag räknar måste ju ha koll ;) men nu ska jag nog gå å kolla om Galningarna är inomhus... Ciao! ;D /Tyra o Morriz

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 22 augusti 2012 13:22

Hoppade i lördags. Hindret är 90 cm.
// Elina o Cedilla
// Foto av Frida Karlsson o Early Prime

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 22 augusti 2012 13:17

Hej ikväll är det hoppträning jippi ska hoppa min häst idag förra veckan hoppade jag ju Alice ponny Timon.Ok Hejdå!
// Elina o Cedilla

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 21 augusti 2012 22:42

Stupa i säng nu... Strax så, ska bara blogg först ;) idag va vi ju som sagt bara i skolan ca 1 timma o efter det fick jag o Moa (Nilsson) hem t mig i käka tile lunch sen gick vi t stallet med Alice i Amanda. Vi kom dit vid 11 typ tror jag och de va meningen att vi skulle rida typ direkt men Alice och jag kom inte iväg förän vid typ 3 xD vi hade MASSA annat för oss i stallet! Men när vi väl kom iväg så red vi ML rundan och bort till "mitt" gamla stall, Lollo va där så vi red lite kort på deras volt. Han kändes väldigt stark och seg påväg dit men på volten va han jättefin! Prinsen! ;) imon ska vi typ få skåpen och sånt i skolan den så ska vi typ ha nån "klasskamp" lr va det nu hette xD men nu ska jag stupa i säng! Är riktigt trött nu kan man ju säga! Goodnight lovers and haters ;) /Tyra :3

Ovido - Quiz & Flashcards