hopponnys

Alla inlägg under augusti 2012

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 17 augusti 2012 23:47

Alice va fett grym idag på godisgrejjen :D Hon fick typ 8-9 godisaker på första försöket ;) Och jag fick typ 1 godis på 15:e försöket xD 

/T


 

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 17 augusti 2012 23:17

Filmen idag var faktiskt jättebra! Så jag rekomenderar LOL;)

Vi kom dit vid halv fem och köpte biljetter till oss alla 3:) Sedan gick vi och åt eftersom A och T var så hungriga;)

Maten klarade vi på typ en kvart så det var 1 heeeel timme kvar tills bion skulle börja...

Därför gick vi till spelhallen och spelade på en godis mockagäng, typ ni vet en sån här klo som dyker ner och så ska man få upp som i det här fallet godis!

Jag fick typ 8 godisar i en nypa hahaha, ni kommer få se en film sen;)

Vi handlade ändå godis efteråt det haha men det var ju lösviktsgodis;)

Sen äntligen satt vi oss i salongen och kollade reklamen tills bion började;)!

Men haft en supernajs kväll !:)

//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 17 augusti 2012 21:07

Haft en grymt rolig kväll med Brudarna @ Heron! God mat, bra film och massa skratt!!! ;D Love ya girlz! ;) /Tyra

Och såklart så råkade Alice och jag gå in på killarnas toa.... Hahahhah asså jag kommer få värsta 6packet efter denna kväll ;D

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 17 augusti 2012 15:30

Strax movie with da girlzz! ;)
/Tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 17 augusti 2012 12:05

Hellu, idag blir det stallfritt och bara ta det lugnt med tjejorna och åka till Heron city och kolla på bio !;) Både Timon och Lord har skotts idag så det passar rätt bra med lite vila idag för dom !:)


Vi ska kolla på LOL, vet inte om den är bra, men som trailern visar så verkar den ju rätt bra !;) Jag ska snart duscha och sedan kommer Tyra vis 2-3, amanda är redan här för KIng har också blivit skodd. yeap men jag bloggar mer sedan från heron ;)


 

hopponnys

dressyrponnys? ;D


// Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 16 augusti 2012 23:30

Nu ska jag ta ett rejält och låångt snack med sängen!
Goodnight and sleep tight! /Tyra

Hahahhah dör lite smått av bilden xD

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 16 augusti 2012 22:44

God natt nu ska jag sova för jag ska upp 07.15 imorron för min lillebror har fotbolls skola så då åker jag till stallet för King ska skos imorron!

Bilden är från idag när jag och Ida red barbacka på Quattro och Dennis!!
Det gick jätte bra Dennis var fin som vanligt!! :D

/ Amanda

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 16 augusti 2012 22:39

Grym rubrik? Självklart;)

Idag red jag ut på Timon med Tyra! Han skötte sig men var pigg och framåt vilket jag ser som bra;)

Sedan klockan 7 på kvällen kom en sadelutprovare och kollade alla 3 ponnysarnas sadlar för allt skall ligga rätt. Inget ska klämma eller ligga fel på något sätt. Och därför bör man kolla ibland;)

Hon var här till klockan 10...:0 ;) Sadelutprovaren alltså;D

//@lice
älskar mitt nya hår;)

Ovido - Quiz & Flashcards