hopponnys

Alla inlägg under augusti 2012

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 18 augusti 2012 22:51

..Imorrn klockan halv 10 på morgonen puhaa;) Dressyrlektiom för Tess men Lord otD:D

//Alice

fin grabb;)

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 18 augusti 2012 20:32

Eller något liknande ;D

Timon skötte sig väl idag! Lords sadel satt inget vidare på Timon dock.. Men vi ska så fort som möjligt hitta en ny !!!

Priiiins, älskar han så mycket, vet inte vad jag skulle göra utan honom!;)

//@lice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 18 augusti 2012 19:15

Förlåt för att jag inte blogga igår och idag på dan! det har liksom vart fullt upp.


Igår På morgonen skoddes Kingen så då fick han stå och vila efter som att han var ny skodd.

Sen var jag på bio på heron med girlsen. Vi såg LOL och den var skit bra!! Jag rekomenderar verkligen den! den får   5/5 Stjärnor!!   sen sov jag hos Alice! 


Idag da red jag dressyr lektion på prinsen! det gick suuuper!!!

Vi övade på skänkelvikningar på diagonalen, öppna på långsidorna, på formen att han ska gå rätt sänka huvudet och halsen och länga lite på halsen, och lite på att jag ska bestämma när han ska göra galoppombyten så att han inte byter i ett dressyr program någon gång när han inte ska men det är ju bra att han gör det i hoppningen! Allt gick jätte bra men både jag och King tyckte det var jobbigt! men vi lär oss jätte mycket :)


/ Amanda

 

:')

Ser ni detta leende? Säger bara ett ord till *LYCKLIG*!!

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 18 augusti 2012 10:50

Har lagt upp ett tävlings schema för några helger framöver! Här har ni det ;D


Timon: 25/8 Roo Gård, L:C & L:B


Lord: 26/8 Nynäshamns RK, Ponnyallsvenskan Div. 2, kval L:D+


Timon: 8/9 Mälarhöjdens RS, L:C & L:B


Lord: En kaaanske tävling som ni kommer få veta senare ;D


Sedan har jag en massa som inte är anmälda, men jag tar det lite som det kommer. Ifall att man skulle få något som kommer ivägen!



//Alice


 

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 18 augusti 2012 10:45

 

Kolla frambenen på ponnyn ! :0 Älskling :)

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 17 augusti 2012 23:51

Har precis kommit hem ny efter att ha varit ute med nelly och Danielle! Såååhääär störda men härliga vänner man har asså! Uppskattar verkligen när man vågar bjuda på sig själv! STORT HISS PÅ DE!! ;D Först va vi hemma hos mig ett tag (film 1) men det finns inte så mycket att göra hos mig så vi gick ut istället. Vi gick till skolgården o va där ett tag (film 2) sen till Time o sen tbx till skolan! Så träffa vi nåra kompisar där som vi snacka lite mä ;) Men har typ inget att blogga om nu så.. CIAO! 

/T


 
 
 

Ovido - Quiz & Flashcards