hopponnys

Alla inlägg under augusti 2012

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 24 augusti 2012 15:18

Äntligen fredag! Första veckan i skolan - check! Nu ska jag bara äta Lite mellis sen sticker jag till stallet! :) och imorrn så kommer Morriz förförra ägare och hälsar på! Det ska bli jätteskoj!! ;) uppdaterar ikväll! Ciao /Tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 24 augusti 2012 07:51

Hej! Nu är vi påväg till Muskan som ligger i ösmo. Vi ska gå ca en mil med klassen eller vi är fem klasser typ. Men nu mår jag illa av bussen så vi ses sen.
Hejdå!
// Elina o Cedilla

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 24 augusti 2012 07:34

Nu så har äntligen Lords namnskylt kommit! Jag tyckte att det var skitsnygg;)
/Alice

?

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 24 augusti 2012 07:31

Sitter här i skolan... Försöker att fixa tidsinställt från mobilen vilket inte går!;)

Kan också säga att jag kommer att uppdatera direkt från tävlingarna i helgen mellan klasserna så ni får lov att kolla in då och då tycker jag;D

Tagga till max nu!

//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 24 augusti 2012 06:45

... Duschen! :)

/ Amanda

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 24 augusti 2012 06:17

Idag kommer det bli en tuff dag. Vi kommer att börja följa schemat i skolan och därför kommer vi sluta 3 :( Och det betyder att jag kommer hem halv 4.

Och det här kommer bli en riktigt stressig dag. För att först måste jag ta undan alla hinder i padocken från igår och det kommer ta mig ungefär en halvtimme när jag är själv..

Sedan ska Timon skrittas och Lord ska ridas ut. Timons grejer ska smörjas och våra grejor ska packas.

Och ni tänker säker -Var ute i stallet länge då helt enkelt?!
Meeen det går inte för att vi ska få gäster vid 6 tror jag !

A så nu fattar ni om jag har det stressigt idag och om det inte kommer så mycket inlägg från min sida!

//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 23 augusti 2012 21:59

Det här regn täcket kommer King ha i höst! :)

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 23 augusti 2012 21:56

Idag red jag ML rundan på en pigg ponny! Han var så j'vla het så det inte var sant typ. Han galopperade på stället och böt galopp så att jag flög där uppe! Haha bus ponny! :) jag tycker att det är kul när det är lite go i han som idag när han liksom är pigg och samarbets villig, han gör galopp ombyten när jag vill, vi red lite öppna i galopp han lyssna sååå bra! Det är så kul när han är så!!! :D man blir då nöjd och glad när man rider och efter man har ridit klart! Sen i slutet galopperade vi upp för S-backen! :) och då blev det fart kan man säga!!! :)

/Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards