hopponnys

Alla inlägg under augusti 2012

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 19 augusti 2012 17:39

Nu tänkte vi börja med en ny sak här på bloggen, nämligen "Dagens Fråga"! Om vi ni tycker det verkar som en bra ide så kommer vi ha en fråga varje dag! Men nu till denna dagens fråga:

Vilken klass ska/har du börjat i? ;)

Nu hoppas vi på hopponnys på att få in MASSOR av svar!!
XOXO /hopponnys

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 19 augusti 2012 15:57

Just nu sitte jag i mitt rum och kollar film! Jag känner mig jättetråkigt men känner inte för nåt annat än att slappa.. Morriz och jag red galoppslingan idag och vi hade jättemysigt! Han brukar vara krånglig att rida ut ensam på men han bråkade bara 1 gång idag, min fina prins litar på mig mer och mer för varje dag! :* imon äre ju sista dagen på sommarlovet så jag ska nog tillbringa största delen av dagen i stallet :) sen börjar jag 9:an -.- Usch kan ju inte säga att jag längtar efter lektionerna precis men det ska bli kul att träffa alla kompisar igen! :3 /T

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 19 augusti 2012 10:58

Påväg hem från dressyrlektionen vilket gick bra! Han verkar inte riktigt gjort dom övningar som vi brukar träna men snart sitter nog det!;)

Både han och jag var svettiga :3 ;) Och sen taggar vi vår första tävling tillsammans nästa helg!:) wihoo :D

//@lice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 19 augusti 2012 10:01

Chacha! :) Förlåt för min dåliga uppdatering igår men jag orkade inte blogga, tyvärr! Me igår så red Alice och jag först lite cavaletti i paddocken och det gick sådär. Han va väldigt seg och stark och tog inte alls skänkeln. Men efter ett tag gick det bättre så i slutet va han rätt fin :) sen skrittade vi av de i skogen ;) på kvällen sen så va det bara jag och pappa hemma vilket jag inte visste om så när jag kom hem så hade pappa förberett myskväll med god middag och sedan film med snacks. Goa pappi! :*
Idag blire nog att jag rider själv för jag tror att de andra redan har ridit eller Elina vet jag inte :3 men det är väl så det ser ut.. Har nog Inge mer att blogga om men om ni har nåt önskemål så skicka en kommentar! ;) /Tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 19 augusti 2012 08:57

Yeap nu drar vi mot träningen för dressyrlektion:)

Skulle behöva träna lite på cavaleties utan att han tänker schena (stavning?) iväg bara pang pang lixom ;)

Men tror att jag bloggar mer i bilen på väg hem!;)

//Alice

Timon:) typ iförrigår..?

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 19 augusti 2012 08:49

Nu sitter jag i bilen på väg till stallet till Prinsen! Jag ska rida och mamma ska springa med. Det blir galoppslingan och så ska jag vissa henne Anki ängen. För alltid när hon rider, rider hon alltid typ galoppslingan! Haha så hon kanske behöver något att växla med! :)
/ Amanda

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 19 augusti 2012 08:47

Nu sitter jag i bilen på väg till stallet till Prinsen! Jag ska rida och mamma ska springa med. Det blir galoppslingan och så ska jag vissa henne Anki ängen. För alltid när hon rider, rider hon alltid typ galoppslingan! Haha så hon kanske behöver något att växla med! :)
/ Amanda

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 18 augusti 2012 23:01

Nu har jag precis kollat på en gång i phuket! Den var skit kul som vanligt!! Det var 3 ggn jag såg den :) men aja Natti Natti... zzzzz
/ Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards