hopponnys

Alla inlägg under juli 2012

Helluuu my habbibies!;) Idag så red jag en mysig kvällsritt med Timon, Tyra och Morriz :) Skitroligt, jag och Tyra höll på att kissa på oss vissa perioder för att ponnysarna gjorde busgrejer ibland ;)

Men idag så kom ÄNTLIGEN mitt paket från "My one" som jag har läääängtat efter!!:) Men jag lägger ut en inlägg imorrn med grejorna ;) Och faktum är att jag jobbat för alla grejorna !*stolt*

//Alice

Öronbild (y)

Nu sitter jag på resturangen och ska käka pizza. Det fick bli en Calzone. Jag har köpt ett par jeans på gina. Fast dom var typ av skinn och dom var svarta och skit snygga!!!!!
/ Amanda

Halluuu! Strax sticker jag till stallet för att rida min lilla busponni! Hah får se hur det går.. ;) Jag ska bara tvätta först sen bär det av! ;) och bilderna kommer upp ikväll (om jag inte glömmer.. Har ju minne som en guldfisk xD ) men jag tror att Alice och jag rider ut en sväng, wish me godo luck! ;)
/Tyra

Nu lägger jag upp bilder och filmen från igår :D

// Alice


Hahah han fick ha knoppar med små "madicken" toffsar ;) *MANLIGT*



 




 

HAHAH bjuder på den, och det sitter en fluga vid hans öga men spela roll ;)

   

My beautiful, suddig bild men aja ;D


FILMEN! han orkar inte gå i form hela tiden så ibland rycker han upp huvudet! Och i avsaktningarna blir han lite stark och dragig men han var verkligen bra igår med tanke på att han inte gått på 2-3 dagar innan :D
  

Helluuu my habbibies!;) påminner er att om ni vill vinna mobilskalet så måste ni gilla caseapps facebook sida!!:)

// hopponnys

Ovido - Quiz & Flashcards