hopponnys

Alla inlägg under november 2012

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 28 november 2012 22:16

Morriz va jättefin idag på hoppträningen! Lite krux med bytena bara med det går frammåt! Nu står han i boxen redo för natten med nytt gosetäcke :* /Tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 28 november 2012 20:46

Morriz va jättefin idag på hoppträningen! Lite krux med bytena bara med det går frammåt! Nu står han i boxen redo för natten med nytt gosetäcke :* /Tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 22 november 2012 17:56

Nu är jag och Tyra i stallet och julpyntar för fulla muggar! Det är ju faktiskt 1:ā advent nästa helg!!

/ Amanda

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 21 november 2012 22:59

Herre vad jag är nöjd med dagens träning!! Har egentligen bara 4 ord att säga.. "Min ponny är KUNG"!!
Vi hade massa titthinder tex vattenmattan, rosa plank, murmatta och färgiga mattor. Och Morriz va extra spänd idag så jag hade ju inte precis några stora förhoppningar.. Men jag hade fel! Han försökte stanna 2 ggr på planket men fick över honom stillastående så det räknas knappt som stopp enligt mig ;) men sen så hoppade han resten klockrent! Han tittade knappt på resten, inte ens vattenmattan (för er som inte vet så är Morriz och Vattenmattan inte direkt bästa vänner..)

Det var våran bästa träning hittills, KLART!
Pöss på er alla glada och ledsna! ;*

/Tyra och Morriz a.k.a KUNG! :*

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 19 november 2012 20:35

.. just dont have a minute over....

//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 18 november 2012 21:10

Årets första lussebullar- CHECK! ;D
Både lyckat och misslyckat xD

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 16 november 2012 13:28

Riktigt skönt att sluta 75 minuter tidigare än vanligt på en fredag! Nu till stallet och fixa åt se lilla gubben sen drar jag till Sergel me Frida <3 grym fredag med andra ord.. ;D Hell Yeah!

/Tyra

Bjuder på den här vackra bilden xD

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 16 november 2012 13:24

Riktigt skönt att sluta 75 minuter tidigare än vanligt på en fredag! Nu till stallet och fixa åt se lilla gubben sen drar jag till Sergel me Frida <3 grym fredag med andra ord.. ;D Hell Yeah!

/Tyra

Bjuder på den här vackra bilden xD

Ovido - Quiz & Flashcards