hopponnys

Alla inlägg under augusti 2012

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 26 augusti 2012 09:05

Nu är jag på väg till tävlingen och både jag och King är as taggade!!!!! Han liksom drog mot transporten! Haha gullegris!! :)
Uppdaterar under dagen!

/ Amanda

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 26 augusti 2012 00:32

Hej o hå! Har inte vart nån vidare uppdatering från mig känner jag.... Vad händer :O bloggtrött? Nejdå, jag ska bättra mig! ;) men idag så va Morriz förförra ägare på besök från Dalarna! Sandra som hon heter hade Morriz från att han var 4 tills han va 8 så hon har faktiskt lärt honom nästan allt han kan! Hon har gjort ett bra jobb! ;) hon tog min lilla prins från att aldrig ha sett en bom ända upp till att tävla och nolla LA+ alltså 115cm! Det var verkligen JÄTTEROLIGT att träffa de! Och Sandra om du läser detta så är du välkommen precis när du vill! :) hon och jag red honom en stund i paddocken och sen skrittade vi av honom en sväng ute. Han verkade känna igen henne lite och det syntes verkligen att Sandra har ridit honom förut även fast hon själv inte har träffat honom på 1och 1 halvt år och inte ridit honom på nästan 2 år..! Så duktiga de var båda 2! :3 imon blir det upp tidigt för Alice Elina och Amanda ska tävla och jag bidrar som hejaklack såklart! ;D så nu blire somna på direkten... Godnatt på er!! /Tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 25 augusti 2012 15:23

Nu sitter vi i bussen på väg hem till Korunda.

När jag kommer hem till stallet ska jag först mocka, rida ut barbacka men endast skritt så han är laddad till tävlingen imorron! Sen smörja och packa. Och idag ska Johanna sova hos mej för hon ska med imorron och kolla på tävlingen! :D så det är lite att göra nu på eftermiddagen!
Jag är verkligen laddad tills imorron vi ska rida järnet!!!!

/Amanda

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 25 augusti 2012 12:29

Gick hyfsat, eller bra egentligen...

Kom till omhoppning men kom helt crazy så vi fick ett stopp på första i omhoppningen. Efter det fick jag blackout och glömde nästa hinder.

Hittade banan igen och slutade med 8 fel. Han skötte sig och vi fick till många fina språng!

Nu laddar vi om till L:B'n:)

//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 25 augusti 2012 10:29

Sitter här i värmen och kollar på L:D'n :) Jag ska snart gå banan tror jag fast först måste denna klassen bli klar! Har kollat bananskissen och omhoppningen passar mig och Timon utmärkt, om vi nu kommer till omhoppning, och det ska vi!!!;)

Men nu då ska jag gå banan!;)

//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 25 augusti 2012 08:20

Nu är vi på väg mot Roo Gård med Timon bak i bussen;) Nu får ni hålla tummarna habbibies:D

//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 24 augusti 2012 22:09

För imorrn tävlar jag och Timon en L:C och en L:B på Roo Gård:D kommer en direkt uppdatering därifrån:) om det finns täckning dvs;)

//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 24 augusti 2012 17:02

Kör på ett sådant nu! Skrittar ut på Timon barbacka:) Sjuk härlig ponny jag har!:) Kärlek till honom:*

Jag och Timon;)
//Alice

Ovido - Quiz & Flashcards