hopponnys

Alla inlägg under augusti 2012

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 15 augusti 2012 21:36

Snart färgar jag håret brunt wohoo.... Bilder kommer sen habbibies;)

//Alice

...Har dragits och vi har nu ett resultat, hahah ;D Vinnaren av det egetdesignade mobilskalet från Caseapp.se är.. BAMBAMBAM!


Matilda Nyman!!! Matilda bloggar på www.vmryttare.blogg.se så klicka in där med en gång ;) Och till er som nu INTE vann tyvärr, ni får inte glömma att klicka in på www.caseapp.se och beställa ett skal, GRATIS FRAKT! ;)


Matildas egna meddelande: Okey goa du! ;) Ta kontakt med oss, SMS, kommentar, mail eller vad-som-helst och skicka en bild som du vill ha på ditt skal. Vill du hellre ha en text så går det också! Skriv din adress och det också så att vi vet vart vi ska skicka skalet ;) Yesbox hoppas du blir nöjd och skicka gärna en bild på ditt skal när det kommit! ;) Puss ;* :D



:D


// Hopponnys 

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 15 augusti 2012 16:34

Nu är det hoppträning som står på schemat! :D det ska bli super skoj!!!!! =)
/ Amanda

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 15 augusti 2012 15:37

... dras klockan 18.00 ikväll!!!!


// Hopponnys

:)

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 15 augusti 2012 13:53

On our way! ;)
/Tyra & Danielle


Howtiesar! :3

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 15 augusti 2012 12:15

..Kör på en sådan nu!


Vad tycker ni att vi ska blogga MER om? Vad tycker ni att vi ska blogga OM?

Outfits, frågor, mer tävlingar, dagens blogg o.s.v :)


Alla som tycker till får... en LÄNK


// Hopponnys


 


Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 15 augusti 2012 12:10

yeap precis som rubriken säger, BIG grej på G! ;) Bara jag och Amanda som vet ännu! *Nyfikna?*


//Alice och Amanda


 

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 15 augusti 2012 08:33

Nyvaken och taggad tjej här nue!! Börjar till o med bli lite nervös, kanske... Haha jag kommer tvinga mamma att filma så förhoppningsvis kommer en video upp ikväll! x] jag åker härifrån kl 13.33 så jag kanske bloggar på bussen. Vem vet..? :) men ikväll lovar jag iaf update såklart en bild om jag inte dör innan xD! som Alice skulle ha sagt: nervöschey.se ;D
See ya /Tyra

Ovido - Quiz & Flashcards