hopponnys

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2012

Bloggtrött?

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 26 augusti 2012 00:32

Hej o hå! Har inte vart nån vidare uppdatering från mig känner jag.... Vad händer :O bloggtrött? Nejdå, jag ska bättra mig! ;) men idag så va Morriz förförra ägare på besök från Dalarna! Sandra som hon heter hade Morriz från att han var 4 tills han va 8 så hon har faktiskt lärt honom nästan allt han kan! Hon har gjort ett bra jobb! ;) hon tog min lilla prins från att aldrig ha sett en bom ända upp till att tävla och nolla LA+ alltså 115cm! Det var verkligen JÄTTEROLIGT att träffa de! Och Sandra om du läser detta så är du välkommen precis när du vill! :) hon och jag red honom en stund i paddocken och sen skrittade vi av honom en sväng ute. Han verkade känna igen henne lite och det syntes verkligen att Sandra har ridit honom förut även fast hon själv inte har träffat honom på 1och 1 halvt år och inte ridit honom på nästan 2 år..! Så duktiga de var båda 2! :3 imon blir det upp tidigt för Alice Elina och Amanda ska tävla och jag bidrar som hejaklack såklart! ;D så nu blire somna på direkten... Godnatt på er!! /Tyra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejhej! Det var läääänge sen... Haha för er som fortfarande hänger på här så bloggar Alice numera på alsateam.bloggplatsen.se tillsammans med Sandra jaeschke (stavning??) kolla in där riktigt fin blogg! Elina bloggar på elofoto.bloggplatsen.se med Lo...

God morgon jag vaknade av att Lava min katt höll på att leka med något bland mina gardiner. Och när jag kolla hade hon dragit ner min mobil från säng kanten och höll på att leka med den och laddaren. Busig misse jag har! ;) haha! Men idag ska jag åka...

Hejsan till er som fortfarande läser bloggen vilket jag inte tror att någon gör när den inte blir uppdaterad! Men det var väldigt länge sen så jag har Ingen aning om vad jag ska skriva? Jo det gick jätte bra när jag hoppträna sist han var super...

Ovido - Quiz & Flashcards