hopponnys

Alla inlägg under augusti 2012

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 2 augusti 2012 22:43

Denna kommentar!!!


"Jag ger väll F*N i eran statistik! Ni värkar ju bara vara beroende om ni är sonna... "BARN ORD" ni gör allt för fler läsare...till och med betalar! Det är visset!!!!!!!!!!!
Solång sukers!"


Yeap det var kommentaren på "Trevlig månad habbibies!" . Förstod inte riktigt syftet med din kommentar... Och minns inte riktigt när vi började betala folk för att få statistik? Minns bara att vi SMSbetatalade 10 spänn för att göra "reklam" för våran bloggtävling som www.caseapp.se sponsrar oss med! :) Men okej! Tack för din (trevliga) kommentar och ha en bra dag! ;D Puss Puss på dig!


Inget kan sänka oss! Moahahaha ;D


 

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 2 augusti 2012 15:04

Blev att stanna till på lyckås och handla lite saker till ridlägret :)
NU: Årsta Runsten för att se SM och Nellie tha B ;D (inte för att jag är nåt superfan men kul ändå! :D )

Vad tycker ni om Nellie Berntsson? :)
/Tyra

Hahaha bjudeeeer! :D

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 2 augusti 2012 13:05

Hejjhejj! Nu har vi vart på sjukhuset och sen har vi fixat mitt bankkort. Ska bara käka nu sen drar vi till Årsta Runsten! ;D /Tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 2 augusti 2012 10:40

Som i rubriken så är jag nu påväg till sjukhuset :( ska röntga min arm för den har inte blivit bättre sen jag ramlade av på terrängen :/ vi får se vad doktorerna tycker men jag tänker INTE missa ridlägret!! Jag SKA åka!
>:( men jag tror dock inte att det är nåt allvarligt bara nån liten sträckning typ... Eller jag hoppas iaf på det!
/Tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 2 augusti 2012 10:27

Här är lite tävlingar som jag ska vara med på i höst. Det är fler men jag har inte bästämt mej än men det här är dom jag har planerat för!

Nynäs första omgången i DIV 2 Lokal
Årsta runsten L:B första Regionala!
Färingsö andra omgången i DIV 2 lokal
Botkyrka final i DIV 2! :)

Sen är det fler men jag kan inte dom i huvudet?! :)

// Amanda

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 2 augusti 2012 10:20

Nu vill jag hem till King jag saknar honom så mycket! Min skruttis! Men det är ju bra här men jag saknar honom så mycket... :'(

På Söndag blir det de efter längtade ridlägret med alla dom bästa! Det ska bli så kul, jag fattar inte liksom att det är så nära som det är?! Jag och Ida sa liksom för 20 veckor sedan att nu är det bara 20 veckor tills ridlägret och det kändes ju som en evighet men det har gått så fort, man hann knappt blinka. Men det har säkert gått så fort för att det har vart mycket tävlingar och träningar och stallet bara sånt som är kul liksom!! :D

På ridlägret på avslutningen så är det hopptävling och man får välja höjd och då ska jag hoppa 1m! Och då ska vi gå runt felfritt för i alla starter i L:B så har vi alltid fått ett onödigt pet. Men jag har vart nöjd ändå! :)

// Amanda

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 2 augusti 2012 08:55

Hmm... Jag vet inte om jag ska åka och kolla på ponnySM eller vara henma och packa till ridlägret....

Jag skulle ju i och för sig hinna båda eftersom Runsten bara ligger 20 minuter fra' oss.

Fast jag vill inte åka dit själv så jag hoppas i sånt fall att Tyra inte skall jobba idag!!;)

// Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 2 augusti 2012 00:38

Gjorde en film på mig och Morriz! :D Hoppas ni tyckte den blev bra! :)

/Tyra
 

Ovido - Quiz & Flashcards