hopponnys

Alla inlägg under juli 2012

Hejsan svejsan! Nu e jag hemma igen efter att ha shoppat! :) Jag tog tåget in till handen och mötte mamma där! Hann inte med stallet på förmiddagen så snällaste Amanda mockade åt mig! :D TACK! :) vi fixade ett bankkort till mig så slipper jag gå med kontanter när jag handlar, sen så gick vi och åt på café momo. De har en mat bar så får man välja vad man vill ha, jag tog kycklingsallad. JÄTTEGOTT!! :D sen så gick vi upp till H&M för mamma skulle byta nåt men både hon och jag hittade massa sjukt fina saker så det blev lite shopping ;) jag köpte:
-Ett bar blå/lila shinos (stavning)
-En vit blus
-En ljusrosa blus
-En lila/svart tröja
-Ett par rosa shorts
-Ett par rosa-svarta mönstrade shorts
-och till sist en asgullig bh. :)
Sen så tig vi iaf bilen bort till Lillhästen och det var meningen att jag bara skulle köpa en Säkerhetsväst eftersom min har blivit för liten men det vi kom hem med vart:
-En racesafe väst
-Ett par ridbyxor
-Pälsglans
-Protector benskydd, fram & bak
-Boots
-och till sist ett aachenträns :D
Och till er som nu tänker "Shiiet vilken bortskämd tjej!!!" så har jag ett sommarjobb och därför jobbat ihop pengarna och betalat ALLT själv! Så ingen behöver tycka att jag e bortskämd nu ;)

Har vart så dålig uppdatering från mig :( känner mig såå trååkig! Ska försöka bättra mig! men igår på träningen såg ni hur det gick... Haha xD busponnyn hoppade allt men tyckte det blev liiiite för roligt så han bockade några gånger efter hindrena och alltså slängde han av mig. Hela 3 ggr! Piiiiiinsamt..... Men han bockade ganska högt så det va inte så lätt att sitta kvar när man inte va berädd! xD busponni! Fast han hoppade allt och jag tyckte ändå det va kul, fast sista gången landade jag på armen så jag kan inte spänna den eller bära nåt med den då gör det rätt ont :Pp nu iaf så kollar jag på TV, ska snart till stallet och mocka kanske rida lite lugnt om det inte gör så ont xD sen ska jag till Lillhästen i Stav och handla lite inför ridlägret! :D ska bli jättekul! Längtar såååhääääär mycket dit! Bara 10 dagar kvar! :D
/Tyra

Det var jag som hissa Kingsland glömde bara att skriva vem det var ifrån!
/ Amanda

Jag hissar verkligen Kingsland så sjukt fina grejer!

Tja tja Bloggen!
Idag ska jag till stallet lite senare ofc!
Idag blir det nog rida ut lite och lite på paddocken. Josse. Ska följa med och rida lite på King! :) och idag är Tyra ledig från sitt jobb så det kanske blir att vi blir där hela dagen man bet ju aldrig med oss?! :)
/ Amanda

Hej igen klockan är 8.38 och vi är förfarande påväg till Värmland men jag tänkte bara visa lite bilder på Elvis. Och lite från terrängen igår.

Ja justdet jag måste ju berätta hur det gick på terrängen igår. Jo Cedilla var jätteducktig och hoppade allt. Det var lite läskigt tyckte Cedilla med att hoppa ner i vattnet. Jag hoppade en trappa som jag första gången hade för lite fart så Cedilla gick upp för trappan men jag fick såklart testa igen och då gick det betre men nu ska ni få se lite bilder <3
// Elina

Nu sitter jag och Elina på väg till värmland :) Jag ska vara med Deniiiiise;) och på vägen ska vi få gå på ett kingsland outlet (y) ;) Vi får hoppas på att det finns internet i deras stuga annars blir det ingen bloggning :/ ;)

BYE BYE HABBIBIES¡;)

//Alice

Hej nu är jag och hela familjen påväg till Värmland det ska bli skönt att få lite sämester och idag ska det vara 25-27 c i Värmland. Jag skulle bara vilja lägga ut ett par bilder från när jag hoppade lite i padocken :-)

Ovido - Quiz & Flashcards