hopponnys

Alla inlägg under juli 2012

Igår res jag och Tyra Ankiängen. King var jätte het han älskar att rida där! =) Det var jätte kul för bonden hade lagt en son här vit socker bit ute på åkern men den hade inge vit plast på sig och snörena var borta så den hade blivit lite bredare som vi hoppade över. Det var jätte kul där den var som minst kanske den var 80 och högst mellan 90-1m? Men det var super kul!! Sen racade vi upp för en backe på ängen! Då vart det fart på honom!! :D
/ Amanda

Jobbet klockan 7 typ varje dag nu -.-' snart blire sova i bilen ;) /Tyra

Sry att jag inte bloggar men har verkligen inte pallat pga massa olika saker... Men idag red jag och Amanda tsm, det gick grymt bra! Han va skitfin idag ;D men vi red en väg som heter ankängen man rider genom skogen och sen typ runt en åker o sen tillbaka genom skogen, yada yada! När vi kom tbx så hjälptes vi åt med insläppet, och nu har jag ingen aning om vad jag ska blogga om så det får bli ett kortis inlägg! Men släng in en kommentar om bloggönskemål! Godnatt!
/Tyra
O juste! Glöm inte följa oss på instagram! @alicelennartsson
@tyraa98
Amanda och Elina har inga IG-konton men jag fixar kanske ett nytt konto för oss allihop så glöm inte att följa oss!
Puss o kram!

Hahhahaha! Man måste bjuda på sig själv också! ;D

Att skriva att det är från mej hela tiden men det är jag som är med och tävlar om Schabraket hos Nellieberntsson.se! :)
/ AMANDA !!!

Nu har vi mockat hela stallet!
/ Amanda & Tyra

=)

Checka vår kompisar från vårt ridlägers Blogg!

www.vmryttare.blogg.se


/ Hopponnys


  

Här är en film på mej och King i måndags när vi hoppade 110 cm Barbacka!!

 

Hahah aa okej jag härmade lilla bloggen där...;) men jag blir veeerkligen galen när inte internetet här uppe i värmland funkar och det är därför jag eller Elina bloggat något på hela den tiden!!! Och vi kommer förmodligen inte blogga mer först imorrn, så nu vet ni det habbibies :)

När vi kommer hem så är det bara att packa upp väskannoch sedan packa allt igen inför RIDLÄGRET untz untz :) Har veeerkligen längtat och det ska bli fett najjs att få träffa Vickan, Matilda och Klara igen!!:) längtaaar!!!

BYE BYE HABBIBIES!;)

//Alice

Ovido - Quiz & Flashcards