hopponnys

Alla inlägg under juli 2012

Öhm god morron.... Frida väckte mig och sa att nu fick vi lov att vakna för att hon hade varit vaken i en halvtimme!;)

Idag ska jag bestämma mig vad det blir för ridpass...näe men... Jag vill ha melon!

// @/¡(3=Alice

Heej alla coola som löses denna blogg ;D nu sitter jag i bilen påväg till jobbet, igen... Det kommer kanske inte bli så intressant bloggning från min sida denhär tiden jag jobbar men jag ska göra så gott jag kan ;) haha jag låter som typ en gammal gubbe xD Jaja tillbaka till livet, nu är jag ju påväg till jobbet. Jag jobbar till 6 ikväll men det ska tydligen regna idag så jag kanske inte kmr jobba hela dagen, för när det regnar så kommer det ju inga gäster o då är vi typ bara ivägen :Pp vi får se. Och håll koll här på bloggen för Alice o Amanda lär ju blogga en del, förhoppningsvis ;)
Sho! /Tyra

Idag red jag som sagt rundan med min lille vän ;) Han skötte sig så bra, så bra! Jag körde lite slappt bara.. Inget speciellt formandes idag eftersom att han gick så pass bra igår i form!:)

Körde däremot kraftiga ökningar i traven så att han veeerkligen skulle få lite mer roompahh och lite mer skjut från bakbenen ;)

Idag sover lille Frida här! ( Elinas tävlingskompis ) hahahha hon är fett rolig ;)

Imorr har jg inte riktigt bestämt mig för vart jag skall rida, men det blir antagligen lite skutt i padocken eller uteritt, men jag ska åka till morfar och måla hela hans garage och altan för att samla ihop lite pengar ;)

Men see ya habbibies!:)

//@lice

Ja som sakt idag var det en pigelin till ponny jag hade. Han har ju ej blivit riden sen i Onsdags! Jag red ut idag och det blev galopp slingan så att han skulle få bli av med lite energi så mycket galopp blev det. :) han såg lite spöken idag men det är ju bara för att han inte blivit riden på länge. Det var jätte mysigt att rida på prinsen igen!! Jag har saknat honom såååååå här mycket!!!! Men nu ska jag sova för imorron blir det att åka till Lyckås och köpa dom efterlängtade VEREDUS SKYDDEN!!!!! :D Happy Happy!! =D
God Natt bloggen! :) zzzzz...

E på bussen påväg hem nu, äntligen... Är så j*vla trött efter idag. Har vart uppe sen 9 och jobbat sen 20 i 11! Det har vart stressigt med mycket folk och mycket att göra på en gång. Fast det är såklart kul också och jag tjänar ju pengar satt jag kan skämma bort min lilla prins! :) imon börjar jag 9 o jobbar t 6 sen direkt till stallet efter det o rida Morriz satt det blir ju sköjj! ;) tror jag kmr rida ensam, får se om Alice, Amanda eller Elina orkar vänta på mig ;) haha! Så de ä så morrondagen ser ut hittills. Och en lite pinsam grej ida' e att Ann-Marie (en av ägarna till caféet) "tvingade" mig att ta med massa överblivet bröd så jag sitter alltså på bussen med en ica-kasse full med bröd xD hahah liiiiite pinsamt....,
/Tyr@ (hah härmar Alice lite för har inget annat för mig xD )

Nu ligger jag och solar nere vid havet på gräsmattan! Jag måste få lite färg på kroppen nu!!! Snart ska jag och Alice ner till nynäs och ta en fika hos Tyra och sen blir det att åka till min efterlängtade PRINS!!!

Något har knasat med bloggen, så headern och ALLT har gått bort med designen :( Aja vi får fixa det snart ! :D


// Hopponnys :)

Taggar jobbet nu!! Sitter i bilen påväg in. Idag blire jobba till 8 o jannica rider Morrizbus! Grym dag ida'! :D


Mums på ponnyn!!

Ovido - Quiz & Flashcards