hopponnys

Alla inlägg under juli 2012

Måste vinna detta sjukt snygga träns!! :D
http://nadjalundbergs.blogg.se/2012/july/tavling.html#comment

/tyra

Jag är med och tävlar om ett Dyon träns! Ge mig ge mig ge mig! :D så j*vla snyggt asså!!

http://nadjalundbergs.blogg.se/2012/july/tavling.html

/Tyra

Hellu där! Äntligen hemma , jag ska snart till min kompis Karolina. Vi kom hem typ vid 9 tiden igår så det blev endå inte så jätte sent och det är skönt att vara hemma jag sitter och väntar på att maten ska bli klar så jag tänkte att jag kunde göra ett litet inlägg. Men nu ska jag snart åka och maten är klar så hejdå ses imorgon/ ikväll. Ikväll ska jag rida på Cedilla också Hejdå.


// Elina o Cedilla

Helluuu my habbibies! ;) Idag skall jag äntligen få rida min lilla prins! Det får bli ett hårt dressyrpass i paddocken! Han släpper mest i slutet så jag ska se till att han blir riktigt mjuk och fin idag :D Och kanske får jag till så att någon filmar?! :)


Jag har också hunnit börja packa lite inför ridlägret:) Men bara mina kläder som jag ska ha när jag inte rider och så! :) Nej men nu ska jag nog dra ut till stallet! :)


BYE BYE MY HABBIBIES! :D


// Alice


 

Helluuu my habbibies!:) Vi sitter fortfarande i bilen på väg hem!:) jag pallar inte åka bil så långt igen, jag spyr på bilåkning då!

Fast... Ridlägret gills inte, och det är inte alls långt jämnfört med alla andra place vi vart på nu....;)

//Alice


saknar dig :(

Tyvärr finns det nästan Inge internet här där jag är för vi är i Halmstad och kommer vara där tills på fredag! Så det kommer inte bli så bra uppdatering från mej men jag ska försöka!!!! / Amanda

Hej det fanns tyvär ingen mottagning i huset som vi bodde i så jag kunde inte blogga dehär dagarna. Men nu är vi påväg hem och jag kan blogga. Jag ville visa er några bilder på huset och på min lilla kompis Bobbo, det är deras hund, en liten terrier tax.

Helluu my habbibies ;) Nu är vi på väg till Göteborg på ett hemligt uppdrag!:) Men jag kommer hem senare ikväll och då ska jag spriiinga till min prins.;)

Nu kommer jag att ha mottagning resten av resan och därför kommer det bättre uppdatering!:D

Längtar till ridlägret såhääär mycket!!:)
men.. BYE BYE HABBIBIES!;)

//Alice

Ovido - Quiz & Flashcards