hopponnys

Alla inlägg under juli 2012

Idag är det en mindre tag kvar till ridlägret! :)
/ Amanda

God natt nu ska jag sova jag fick upp 07.15 idag för jag skulle släppa ut hästarna!
/ Amanda

Nu har jag ridit, fodrat och fixat lite i stallet! Kom alltså precis hem. Morriz och jag tog en jättemysig tur i skogen! Vi red typ galoppslingan fast lite kortare och han njöt verkligen av att få sträcka på sig! Härligt! Jag red med nya västen, den satt suuper, och Morriz fick ha det nya tränset som passade perfekt på honom! ;) när vi kom tillbaka så fixade jag honom sen så tog vi in de andra ponnysarna som va rätt ivriga! ;) höhö.. Imon börjar jag Nu ska jag äta hamburgare! Woop woop ;D see yaa!
/Tyra

Nu är jag på väg hem från Stallet. Idag red jag ut. Jag red ML rundan som vi kallar den och så hoppa jag ett litet skutt på volten! Det gick jätte Bra!!! :) här kommer lite bilder från idag!
/ Amanda

Det här John Whitaker schabraken. Det är jätte snygga och enkla det är liksom inte för mycket detaljer men det är ändå sååå snyggt! Och dom är också ganska billiga! Jag har det marin blåa och det röda =D
/ Amanda

God morgon!
Nu har jag precis morgonfodrat hästarna och släppt ut dom i hagen. Dom var rätt taggade på att komma ut speciellt Timon!
Bloggar mer sen!
/Amanda

Idag var Josse med mej i stallet. Vi red galoppslingan. Hon fick låna King och Jag fick låna Morriz av Tyra! För Tyra hade ont i armen sen igår och hon skulle till nynäs så då passade jag på att rida honom. Det var jätte kul och det gick jätte bra! Morriz och King är helt olika att rida King tar små snabba steg och Morriz tar stooora och lite långsammare steg. Men det var jätte kul att testa Morriz för han var jätte trevlig! :)

Nu ligger jag i sängen och kollar lite Facebook, bloggar, kollar bloggar och kollar på hästbutiker på internet! :)
/ Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards