hopponnys

Alla inlägg under juli 2012

Hej! Idag så fotade Alice och jag ju litegrannen jag orkar
Inte lägga upp de nu eftersom jag mobilbloggar så ska försöka fixa det imon! Nu ska jag sova och verkligen sova ut eftersom jag inte kommer att jobba imon! :) Härligt! Ska bli asgött att sova lääänge! Slappis jag är asså... :) men vi fotar kanske lite mer imon, får se vad vi känner för! Men bilderna från idag kommer iaf upp så ni får hålla koll! ;) nu ska jag ba kolla lite saker på mobilen sen blire total blackout för min del x) see ya'll !
/Tyra

Helluuu my Habbibies ;) Idag red jag som sagt dressyr i padocken :D Det gick jätte bra, fast han var jääätte pigg och stark men det var bara för att han inte gått på 2-3 dagar! :) Så alltså gick det bra !:)


Sedan fotade jag och Tyra lite på ängen :D Fast alla bilder är på hennes kamera för att det var så mycket mygg sen :D Det vart bara 1 bild på min kamera men den lägger jag ut imorrn :D


Bye bye my habbibies ;)


 

Hej nu har jag precis kommit in från stallet och satt mig i soffan, idag tog jag en liten kvällsritt på Cedilla. Det var jättemysigt.

Blev lite senare än vad jag hade tänkt mig för jag va tvungen att vänta på pappsen men aja! ;) har nt bestämt om jag ska rida lr inte.. Hmmm? Jag får se vad jag känner för när jag kommer dit! :) bloggar mera ikväll! See ya'll!
/Tyra

Glöm inte att följa mig o Alice på Instagram!
@alicelennartsson
@tyraa98

En random bild från mobilen.... Så sjukt snygg man är asså xD

Missa inte fälttävlan som pågår nu på kunskapskanalen!!!

// @lice :)

Nu har jag shoppat på HÖÖKS det blev en ny ridväst ( racesafe ) och två påsar häst godis till ridlägret för min Ponni love godis!! :) och ett par Hv polo strumpor. :)
/ Amanda

Yes, nu är det åter igen bloggtävling fast med ett 10 gånger bättre pris som passar alla med en Iphone! ;) Tävlingen är i samarbete med www.caseapp.se så glöm inte att klicka dig in där och beställa ett skal om du nu inte vinner! ;)


Priset är ett eget designat skal med DINA egna bilden och texter till iphone 4/4S!:) DET är najs:D


För att vinna ett skal kommentarar du ditt för&efternamn och din e-mail :) För STÖRRE chans att vinna bör du länka bilden/tävlingen och bloggen på facebook, din blogg, instagram m.m. :)

Tävlingen avslutas den 15 augusti och då dras också vinnaren! :)


Skicka in din bild till våran mail ( hopponnys@live.se ) och kanske blir det DIN bild och DU som vinner?! :D

 

OCH GLÖM NU INTE att klicka in på www.caseapp.se och beställ 1,2 eller 3 skal till!!!! :D


// Hopponnys

Ps. Om du har några frågor kan du bara fråga på!:)

Idag skulle jag ha jobbat men hade typ migrän när jag vaknade så jag fick hoppa över det :( så nu vilar jag lite för har fortfarande lite ont men sen ska jag fixa lite här hemma o sen sticka till stallet! :) lite huvudvärk hindrar mig inte från att gå dit iaf! ;) Alice håller på att fixar med en kul grej som snart kommer upp på bloggen! :D håll koll här för det kommer upp nån gång under dagen! ;) /Tyra

Det vackra kärleksparet! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards