hopponnys

Direktlänk till inlägg 30 juli 2012

TÄÄÄÄÄVLIIIING!!!!!!!

Yes, nu är det åter igen bloggtävling fast med ett 10 gånger bättre pris som passar alla med en Iphone! ;) Tävlingen är i samarbete med www.caseapp.se så glöm inte att klicka dig in där och beställa ett skal om du nu inte vinner! ;)


Priset är ett eget designat skal med DINA egna bilden och texter till iphone 4/4S!:) DET är najs:D


För att vinna ett skal kommentarar du ditt för&efternamn och din e-mail :) För STÖRRE chans att vinna bör du länka bilden/tävlingen och bloggen på facebook, din blogg, instagram m.m. :)

Tävlingen avslutas den 15 augusti och då dras också vinnaren! :)


Skicka in din bild till våran mail ( hopponnys@live.se ) och kanske blir det DIN bild och DU som vinner?! :D

 

OCH GLÖM NU INTE att klicka in på www.caseapp.se och beställ 1,2 eller 3 skal till!!!! :D


// Hopponnys

Ps. Om du har några frågor kan du bara fråga på!:)

 
 
Emilia Svensson

Emilia Svensson

30 juli 2012 14:51

Emilia Svensson
mail adress: 99emilia@live.se :)
Kram!

http://emiliaasvensson.blogg.se

 
vickan

vickan

30 juli 2012 16:18

vickan.ns@telia.com
Är med!
Länk: www.vmryttare.blogg.se gå in under fliken tävlingar
Bilden gick inte att kopiera

http://www.vmryttare.blogg.se

 
Ida

Ida

30 juli 2012 17:15

Ida Karlsson
idaidak@hotmail.se
bilden och bloggen är lnkad på mn blog ;D

http://www.dennisida.bloggplatsen.se

 
Amanda Sandberg

Amanda Sandberg

5 augusti 2012 15:54

Amanda sandberg
mussann@hotmail.com
bilden ligger på instagram och på facebook, är även med i ett inlägg på min blogg men dock inte länkad ( det går inte) lägger in en länk på min andra blogg dressyrgeeket.blogg.se ! lägger även in den på bdb kjam

http://karlsborg.soclog.se

TyrAmandAlicElina Strömgrensson

5 augusti 2012 16:22

Oki ;)

 
vickan

vickan

12 augusti 2012 14:26

Är med!
Gå in under fliken tävlingar!
:) :) :)

http://www.vmryttare.blogg.se

 
Ingen bild

Matilda

12 augusti 2012 18:54

Hej:) Jag är med:) <3 Har dock ingen mail (stavning?) som fungerar men hoppas det går i alla fall:) Länken hittar ni på våran blogg www.vmryttare.blogg.se :) Kunde inte spara bilden häller men hoppas det duger :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejhej! Det var läääänge sen... Haha för er som fortfarande hänger på här så bloggar Alice numera på alsateam.bloggplatsen.se tillsammans med Sandra jaeschke (stavning??) kolla in där riktigt fin blogg! Elina bloggar på elofoto.bloggplatsen.se med Lo...

God morgon jag vaknade av att Lava min katt höll på att leka med något bland mina gardiner. Och när jag kolla hade hon dragit ner min mobil från säng kanten och höll på att leka med den och laddaren. Busig misse jag har! ;) haha! Men idag ska jag åka...

Hejsan till er som fortfarande läser bloggen vilket jag inte tror att någon gör när den inte blir uppdaterad! Men det var väldigt länge sen så jag har Ingen aning om vad jag ska skriva? Jo det gick jätte bra när jag hoppträna sist han var super...

Skapa flashcards