hopponnys

Alla inlägg under september 2012

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 24 september 2012 22:10

Jag är jätteförskyld så nu ska jag kidnappa nässprayen (schhhh) och sen blire sängen bums så att man får nån sömn innan morrondagens skola.. Och jaa Alice brallis har ju redan skrivit om dagens ridtur så de e bara skrolla ner och läsa om det där ;) /Tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 24 september 2012 21:58

Gud detta måste vara den sämsta uppdateringen någonsin!

Jag ska skärpa mig- lungt! Tyvärr kan jag ju inte bestämma vad dom andra tjejorna ska ha för uppdatering!;)

Idag red jag ut på Timon med Tyra och Morriz. Båda ponnysarna var på helspänn så i början kom vi ingen vart utan att dom tvärnitade direkt. Men efter ett tag släppt allt och det gick som vanligt igen!;)

Imorrn ska vi ta spruta buhuuu:/

Och i helgen är det tävling med båda ponnybusarna på drevinge!:)

//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 24 september 2012 13:42

Har mattelektion nu, brb! ;)

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 23 september 2012 23:07

Godnatt på er babies! :*

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 23 september 2012 21:41

3:a i PonnyAllSvenskan div.2 omg.2 :)
Aplååz aplååz:D
//Alice
Vi är dom i gult, dom under Nynäs haha;)

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 23 september 2012 14:27

Kungen på att rulla sig ska borstas och sen ridas ut en sväng! ;) /Tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 23 september 2012 05:34

Tävling idag igen dårå! Denna gången är det PonnyAllSvenskan med Lordis i Färingsö!:D
/Alice

Ovido - Quiz & Flashcards