hopponnys

Alla inlägg under september 2012

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 29 september 2012 22:38

Jag Tyra kör på som Alice då! Frågestund :) Och de 2 som frågar flest frågor får varsin FET länk!! :)
Börja fråga NUU!!
/Tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 29 september 2012 22:25

Hola! Nu kommer inlägget med inköpen idag! :D som sagt var så kommer jag betala av mamma och pappa alltså så "får" jag inte bara sakerna ;) det blev iaf lite grejer som både stod högt upp på önskelistan och listan på saker som VERKLIGEN behövdes! :)
> 1 vintertäcke med hals 400g. Behövde det då vi inte fick med det till honom :)
> Dressyrgjord i läder. Har annars ridit dressyr i magplatta vilket kanske inte är så charmigt ;)
> 1 par handskar av märket maxx. Mina handskar va det hål i här och var... :P
> Magic Brush borstarna i rosa och lila
De e väldigt bra att ta bort lera med (TIPS) och nu börjar det verkligen bli lerigt ;)
> Sist men inte direkt minst Falsterbo Tretorn stövlarna! :O shiiet vad sköna de är och dessutom 7kt snygga! :D Dragkedjan på mina förra stövlar gick ju sönder och det gick inte skicka in på lagning så de fick vi lämna tillbaka så nya stövlar behövdes det med! :)
Morriz står nu oxå knoppad och klar i boxen så imon lär vi bli snygga!
/Tyra
Och till slut fick hon sin prins.....<3

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 29 september 2012 22:24

Hola! Nu kommer inlägget med inköpen idag! :D som sagt var så kommer jag betala av mamma och pappa alltså så "får" jag inte bara sakerna ;) det blev iaf lite grejer som både stod högt upp på önskelistan och listan på saker som VERKLIGEN behövdes! :)
> 1 vintertäcke med hals 400g. Behövde det då vi inte fick med det till honom :)
> Dressyrgjord i läder. Har annars ridit dressyr i magplatta vilket kanske inte är så charmigt ;)
> 1 par handskar av märket maxx. Mina handskar va det hål i här och var... :P
> Magic Brush borstarna i rosa och lila
De e väldigt bra att ta bort lera med (TIPS) och nu börjar det verkligen bli lerigt ;)
> Sist men inte direkt minst Falsterbo Tretorn stövlarna! :O shiiet vad sköna de är och dessutom 7kt snygga! :D Dragkedjan på mina förra stövlar gick ju sönder och det gick inte skicka in på lagning så de fick vi lämna tillbaka så nya stövlar behövdes det med! :)
Morriz står nu oxå knoppad och klar i boxen så imon lär vi bli snygga!
/Tyra
Och till slut fick hon sin prins.....<3

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 29 september 2012 21:22

Nu kommer "hemlisen" upp.

Imorrn så ska jag som sagt åka till Drevinge för att tävla Lord och Timon. Tyra och Amanda ska oxå iväg och tävla. Vilket betyder att Cedilla blir ensam hemma.


Mamma fick en snilleide' och sa att vi skulle ta med Cedilla så kan jag hoppa en klass på henne oxå. (!) Och så vart det!


Och vad är det sorliga med detta? Tävla 3 ponnysar på en och samma tävling, BUHU!!!


Näe så är det inte, detta kommer att bli min och Cedillas SISTA tävling tillsammans någonsin:( Sista, sista, sista aldrig mer igen, get it?! :( Det blir sista gången som jag någonsin tävlar B-ponny igen. Serriöst så är B-ponnysar sjukt roliga att rida. Mycket ponnybus i dom. Men fatta att det blir SISTA gången, SISTA :(


BTW, Vi ska sluta med flaggan på topp.:)....


*LOVE*

         





//Alice


Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 29 september 2012 21:17

Bakat cupcakes till tävlingen imorron!
Mums mums!!
/ Amanda

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 29 september 2012 19:53

Jag och Alice red ut barbacka Idag ML det gick bra hästarna bar pigga! Här kommer lite bilder!
Jag bloggar mer om en stund!!!!

/ Amanda

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 29 september 2012 14:24

Skitglad! Nyfikna? Ni får veta snart hehe!;D
//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 29 september 2012 13:21

Sitter i bilen påväg hem från lyckås :D blev storhandling idag! Bästa mammi betalade nu men jag ska såklart jobba av. Ojojoj vad jag skämmer bort mig själv nu... ;O blir ett inlägg lite senare med bilder på allt! :) /Tyra

Ovido - Quiz & Flashcards