hopponnys

Alla inlägg under september 2012

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 16 september 2012 13:02

Sitter här i stallet och Chillar med Amanda och Johanna! :) mamma kommer snart med pannkisar eftersom jag har vart här sen fodringen halv 8 så va hon jättesnäll o kunde komma med lite lunch. :* när hon har vart här så ska vi rida, vi har inte riktigt bestämt hur/vart så vi får se ;) /tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 15 september 2012 19:12

Fy vad det har vart dålig uppdatering!! Sämst ju, och statistiken har inte legat på topp direkt.. Men nu är jag back on track! Idag reds Morriz lektion och vi fortsatte trimma galoppombytena. Men det går frammåt! (y) efter passet åkte vi faktiskt ner till havet och skulle plaska lite men det tyckte inte Morriz för det va 2 båtar där som han va "en gnutta" rädd för... Han är verkligen en töntponny, rädd för det mesta ;) jag ska kvällsfodra hästarna idag och morgonfodra imorgon, sen fixar jag nog kvällen imon med eftersom Morriz ska skos! Tror att han får ridas ut en sväng barbacka också:) /Tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 14 september 2012 21:05

... men jag har inte hunnit för vi har vart på läger skola med klassen på sågen det var jätte kul om man bortser från vissa saker. Vi badade, åt chips läsk och godis fast jag åt ju inte godis eftersom att jag har godis löfte, sen gorde vi mer saker också men årkar inte skriva allt!


Efer som att jag var på sågen som det heter så var jag ju inte i stallet men då red snälla Johanna honom i paddocken och så hjälpte Tyra och Johanna åt att mocka till mej! Tack Tjejer! :)


Idag blev det ingen ridning för Max hade match(min lillebror). fast det passa bra för det regnade och så var jag jätte trött eftersom att det inte vart så mycket sömn! Och imorron ska det bli jätte fint väder! :)


Det är inga tävling i helgen men på fredag nästa vecka blir det Skol-DM på Roo gård. Och så blir det Allsvenskan div 2 omg 2 på söndan nästa vecka med så det blir lite mycket. Så det blir ingen hoppträningg för mej på Onsdag och ganska lungt nu i veckan!


/ Amanda


 

IG

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 14 september 2012 18:09

Följ mig, Amanda och Alice på Instagram så följer vi dig!
@tyrastromkvist
@amandakjellgren
@alicelennartsson

/Tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 14 september 2012 12:44

..3 äckligt långa timmar i skogen i dyblöta kläder och skor... Frös så in i *******! Sitter just nu uppgosad i ett ett hörn i soffan i min onepiece, HÄRLIGT! /Tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 14 september 2012 09:42

Hallojsan älsklingar! Sitter på Blue Bay Beach och glassar :) hittade ett place som hade gratis WiFi så bloggar SÅKLART !! När jag kommer hem kommer ett biig inlägg om Rhodos ;) Jag längtar lite hem men jag längtar sjukt mycket efter alla ponnysarna och kissarna och alla kompisar:) Men nu ska det bli vattenPolo :) chao!Puss på rompaahn!!//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 14 september 2012 08:35

Sitter på en fullproppad buss påväg mot vårsta.. Klass 9 Ā och B ska ha orienteringsdag :( usch, inte kul nu i regnet.. Överlever gör jag iaf /T

Ovido - Quiz & Flashcards