hopponnys

Alla inlägg under september 2012

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 19 september 2012 12:43

@ sågen med grymma tjejor!;)

//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 19 september 2012 10:00

Sitter på sågen med Alice brallis!!
/ Amanda

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 19 september 2012 09:41

Sitter bussen nu med mina friendos och lyssnar på Ed Sheeran (y)! ;)
/Tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 19 september 2012 08:23

Ligger här och gottar mig i sängen medans resten av klassen har gympa ;) för idag så är det heldag på "sågen" med ridprofilarna :D ska bli jättekul :3 vi har typ lite samarbetsövningar och sånt :) bussen går inte förrän halv 10 så har gott om tid på mig! Ska nog pallra mig upp nu :) ciao /tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 19 september 2012 07:34

Jo jag har nog glömt att säga att jag ska tävla på fredag och söndag...!

På fredag är det skol-DM med Timon och det betyder att jag inte behöver gå i skolan den dagen!!:D

På söndagen så är det PonnyAllsvenskan med Lordis! Ska bli jätte kul och nu är det bara att se till och komma till finalen waoo!;)
//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 19 september 2012 07:28

Godmorgon habbibies! Idag vart det sovmorgon eftersom att vi ska till "sågen" med ridprofilen:)

Idag så ska jag hinna rida Timon innan hoppträningen med Lord,-stressigt-

Jag vet inte riktigt när vi slutar ifra' sågen heller så det får helt enkelt bli en överraskning!;D
//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 18 september 2012 20:50

Helluuu im back habbibies ;) Semestern har varit bra och det var varmt väder varje dag! :) Men nu ska det börjas blogga på heltid igen så jag ska bara landa, packa upp och fixa, och sen så kommer allt var heelt normalt igen! ;)


BTW, red Timon idag! Han var studsig och aningen hård i munnen och han var inte lika lätt att forma, men både han och jag har säkert tappat lite eftersom att vi inte har tränat tillsammans på mer än över en vecka! *prins* :*


Imorrn taggar jag hoppträning med Lordiiiiiis! :D

//Alice


 

applååååz applååz ;D 

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 18 september 2012 20:12

Kolla kolla kolla!! Vi blev länkade av självaste PONNYSANNING.se WIHOO!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards