hopponnys

Alla inlägg under september 2012

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 18 september 2012 13:27

@ the bus right now with ma fellows! ;D /Tyra

NO

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 18 september 2012 12:05

Lite kul på NO bara!

/ Amanda

.

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 17 september 2012 22:32

Målat lite såhär på kvällen ;) men nu blire sängen nästa! /Tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 17 september 2012 16:44

Mogna vi känner oss.. Jag och min brorsa ligger i soffan och döglor på Svampbob -.-' hahah mooooget.se ;) /Tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 16 september 2012 21:41

Asså det har inte varit någon bra uppdatering alls från mej! Så jag säger bara tack till Tyra som har hållt uppdatering!!! :)

Idag gick det jätte bra han var jätte duktig vi red lite kavalletis med upphöjda hinder. Jag hade gjort en bana som vi byggde den var bland annat med trav kavalletis och galopp kavalletis och små hinder. :)
/ Amanda

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 16 september 2012 21:00

Hej hallå push up bh!
Nä, skämt åsido! Men nu e jag ÄNTLIGEN hemma från stallet! Man kan verkligen säga att det blev en heldag :O kom dit till morgonutsläppet vid halv 8 och kom inte hem förrän typ halv 9 :O så jaa en låååång dag i stallet! Morriz, King och Lord fick gå lite cavaletti i paddocken vilket gick bra för alla 3 :) de va bara Lordan som va lite pigg och stark.. :3 men sen åkte Amanda hem så då skulle Johanna motionera både Cedilla och Timon men då snodde jag Cilla istället och tömkörde/linjerade över lite cavalettis i paddocken vilket gick asbra! Sen vid 7 kom Håkan (hovslagaren) och skodde Morriz o det gick tusen gånger bättre än första gången! Han va lite spänd bara men gjorde inget, förra gången fick han ju lite smått panik och typ "kicka" mot Håkan, minns ni? Men nu va han så sjukt fuktig och stog där som om det var det enklaste i världen! Jag blir nästan lite stolt :') /T

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 16 september 2012 21:00

Hej hallå push up bh!
Nä, skämt åsido! Men nu e jag ÄNTLIGEN hemma från stallet! Man kan verkligen säga att det blev en heldag :O kom dit till morgonutsläppet vid halv 8 och kom inte hem förrän typ halv 9 :O så jaa en låååång dag i stallet! Morriz, King och Lord fick gå lite cavaletti i paddocken vilket gick bra för alla 3 :) de va bara Lordan som va lite pigg och stark.. :3 men sen åkte Amanda hem så då skulle Johanna motionera både Cedilla och Timon men då snodde jag Cilla istället och tömkörde/linjerade över lite cavalettis i paddocken vilket gick asbra! Sen vid 7 kom Håkan (hovslagaren) och skodde Morriz o det gick tusen gånger bättre än första gången! Han va lite spänd bara men gjorde inget, förra gången fick han ju lite smått panik och typ "kicka" mot Håkan, minns ni? Men nu va han så sjukt fuktig och stog där som om det var det enklaste i världen! Jag blir nästan lite stolt :') /T

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 16 september 2012 14:27

Alla 3 ponnysarna och 3 ryttare står i stallet i borstar nu! :) Rudning på G ;)

Ovido - Quiz & Flashcards