hopponnys

Alla inlägg under september 2012

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 26 september 2012 09:16

... NO i 70 min -.-'

/ Amanda

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 26 september 2012 07:11

7 km ska springas idag... Blä i regn oxå.
//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 25 september 2012 21:21

Jaaooww nu är ridläger för sommaren 2013 bokat! Det blir med samma vänner fast LB läger denna gång! ;D
2013 SKA bli mitt och Morriz år, det ska vi kämpa för!! /T

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 25 september 2012 19:45

Här ska det pluggas asså! Vi har hundra miljorner läxor att fixa denna veckan! -.-'


Iår ska jag ha BRA betyg! :D

//Alice

 

satfläsk  vad fin han är asså! :'D

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 25 september 2012 16:16

Gick bra! Hade gamla Cumini;) Jätte många tyckte synd om mig som skulle ha han men jag tycker serriöst att han är rikigt fin!:)

Cumini är en sådan ponny som alla tycker är seg och tråkig, han som är riktigt kämpig.

Men helt ärlig gillar jag sådana ponnysar som inte alla gillar. Såna som inte en tjej som ridit i en månad en gång i veckan kan få i form direkt när man sitter upp. Näe!;)

Men iallafall så gick passet bra och han var motsträvig i början. Efter ca. 10-15 minuter av ren envishet började han ge efter och söka sig ner i formen och efter det gick han då hela passet!:)

Ridläraren tyckte inte att han hade gått så bra på ett bra tag vilket man självklart blir glad över att höra! Hon tyckte oxå att jag skulle ha honom varje gång, men det tyckte inte jag efter som att det faktiskt är nyttig att rida olika ponnysar!:)
//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 25 september 2012 10:21

Precis haft NO nu ska vi ta sprura hhaaaa..!!

/Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 25 september 2012 07:44

Förlåt för jag inte har bloggat ska verkligen förbättra mej! Men idag ska King vila för jag har ridorofilen.
Skriver sen!

/ Amanda

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 25 september 2012 07:42

Godmorgon på er! En rätt chill dag idag slutar typ 1 sen har jag ridprofil och det räknas ju inte som skola, right? ;) danielle kommer snart så nu måste jag borsta tossingarna ;P ciao!
/Tyra och Svante

Ovido - Quiz & Flashcards