hopponnys

Alla inlägg under augusti 2012

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 5 augusti 2012 23:26

Helluu my habbibies;) Dag 1 är tyvärr redan slut men den har varit sjukt rolig!:) Vi började dagen med att ha samling och info och sånt! Timon trivs bra här han gillar bara inte att han inte får äta hela tiden och då blir han lite småtjurig men inget som jag lider av ;)

Sedan fick vi käka hamburgare och jag ger verkligen detta ridläger ett + för sin mat!! Var här förra året och det va inte en enda dag det inte var något gott!:)

Sedan var det kvällens aktivitet och jag var på lag med Vickan, Ida, Amanda, Erica, Johanna och Tyra! Det är också min ridgrupp kan jag säga ;)

Jag, Emma, Elina och Ida har frukostfodringen imorrnbitti (y) så vi ska gå upp en halvtimme för alla andra:)

Hamnade i samma stuga som Vickan, Matilda, Emma, Elina, Amanda, Tyra och Ida!

Första passet imorrn går klockan 9.00 och det är dressyrpass, och andra passet går.14.30 och det är hopppass, vilket passar bra för oss på hopponnys ;)

Känner att det vart ett rätt långt inlägg från mobilen, men det är ju bara bra;)

//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 5 augusti 2012 21:54

Hej nu är vi på ridlägret. Första kvällen är alltid den knäppaste eller den roligaste. Vi har askul. :-D

:)

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 5 augusti 2012 14:52

Nu är hela hopponnysteamet på väg mot norrköping på ridläger;) Kom ihåg att vi bloggar direkt på plats varje dag!!:)

//hopponnys

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 5 augusti 2012 14:49

Nu är ponnyn lastad och inom 2 timmar är vi på plats vid ridlägret!:)

//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 5 augusti 2012 09:00

Nu har jag vaknat! :D (lite senare än de andra xD ) jag ska käka och sen sticker jag direkt till stallet! Är en del kvar som måste fixas och en sak som måste redas ut... Jag kommer blogga från stallet, bilen och när vi är framme så uppdateringen kommer ändå hållas igång! :D men nu måste jag skynda mig! Bye bye mah lovers!!
/Tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 5 augusti 2012 08:28

Idag beger vi oss mot Skogslotten!;) Wiiie, tänkt att vi äntligen ska få träffa Victoria, Matilda och Klara efter 1 heeelt år!!:) Skum känsla..;) Och äntligen ska vi få rida två pass om dagen för tränare och bara flamsa järnet på kvällarna!!! Kan vi inte åka nu?

Jag ska snart ut i stallet och fortsätta smörja mitt äckliga material;) Men kännde för ett inlägg innan:D

Jag ( Alice) kommer att uppdatera direkt från lägret så att fra' mig kommer ni nog inte märka någon skillnad;) Kanske till och med fler och längre inlägg eftersom att det finns så sjukt mycket att göra där!;)

//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 5 augusti 2012 08:23

Om jag ska hinna allt jag ska göra innan 14.15
? Checka packningen
? Smörja Kings utrustning och mina stövlar
? Packa utrustningen
? Mocka
? Borsta + klippa hovskägget
? Packa ihop min väst och hjälm m.m

/ Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards