hopponnys

Alla inlägg under oktober 2012

:)

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 12 oktober 2012 22:56

Har inte bloggat något nu ikväll. Har bara hängt med vänner och haft det skojj!

Jag red ut själv idag på Timon. Han var såååå himla fin idag! Lyssnade för sjukt himla bra:) Älskar verkligen dom dagar det går såhär bra!;) Han var allmänt fin och tempot var drööm!

Timon är jätte fin när jag rider ut själv! Visst är det jättekul när man rider i grupp och lixom kan snacka lite och flamsa lite. Men jag kommer dock inte fullt ut till ridning och Timon blir väldigt taggad och vill bara vara FÖRST hela tiden!;) Därför måste jag ibland rida ut ensam. Men idag var det mycket för att Amanda inte hann rida med mig.

Byyye!
//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 12 oktober 2012 22:22

Ooops glömmde visst bort bloggen lite idag... :P Hoppsan! Men Morriz fick gå prommis idag istället för ridning fast jag hoppa upp lite iaf och den bussen tog nära små skutt.. -.- ;) vi provade lite lydningsövningar och han va jätteduktig :D imorgon så åker jag till stallet typ vid 10 för måste hinna smörja och packa innan 5 för kl 6 ska jag träffa släkten eftersom min kusinvitamin fyller 20 imon, GRATTIS! :D ny e danielle här och vi har lagom kul.. Njaaa rätt tråkig stämning hör faktiskt :( Träffas? Hah ;) Naeej ska ta och utta på nåt nu va, BYE! ;) /Tyra

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 12 oktober 2012 20:22

Idag tömkörde jag och det gick jätte bra han var super fiiiin! Han tyckets det är kul och det tycker jag med. :) Jag skrittade och travade och jag fick faktiskt in en liten galopp så det bar ju bra!

Imorron kommer jag till stallet lite efter lunch och då ska jag mocka, rida, smörja och packa alla saker till tävlingen. Jag är jätte taggad!!

/ Amanda

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 12 oktober 2012 09:31

mobilen dampade sig när jag skulle ladda upp bilden t förra inlägget... men hoppas att det går bättre nu!;)
//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 12 oktober 2012 07:49

Bjuder på my style idag för det är ju FREEEDAAG!!!;D
//Alice

På väg till skolan!

Hoppträningen gick jätte bra han var väldigt pigg och framåt! Han sög mot hindret när han såg det så det var jätte kul! Det känns jätte bra inför tävlingen på tal om tävlingen åkte jag precis utanför med bussen där jag ska tävla på söndag! ;)

Igår red jag ML och i paddocken det gick ganska bra bit vis han var något spänd och springig men men jag red med gummisnodden! Men inget mer med gummisnodd den här veckan!

Idag ska jag antingen rida ML eller tömköra men jag tror jag ska tömköra :) han rycker det är jätte kul!! :)

/ Amanda

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 12 oktober 2012 06:14

..... ha en ny header? Vi har funderat på att fixa en ny. Med nya finare pics osv?:) KOMMENTERA!!!
//Alice

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 12 oktober 2012 06:12

Idag är det fredag och jag vaknade stark som en djungelbjörn;) Vi har SO-prov idag och jag fattar fortfarande inte vad jag ska öva på :S Så det ska bara bli skönt att få skjuta det åt sidan..!

Jag ska rida ut på Timon. Idag utan gummisnodd! Och imorrn får han bara skrittas lite lungt barbacka!:)

Jag tror att jag ska rida Lord idag. Annars rider nog mamma ut på honom!

Imorrn får Lord oxå bara skrittas ut lite lungt- MED SADEL!!!:D

Men fortsätt såhär med statistiken så får ni en bloggtävling inom kort!!;)

//Alice

Ovido - Quiz & Flashcards