hopponnys

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

ridpass;)

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 30 oktober 2012 19:21

Både igår och idag så red jag Morriz i dressyr i paddocken. Igår red jag ensam och han va han lite osammarbetsvillig och vart lite hängig med huvudet men jag fick till några rena byten. Det börjar verkligen gå bättre med de! Han e så duktig! :D

Idag så red jag med johanna och han va på riktigt bushumör... Så fort jag skulle trava eller galoppera så krullade han ihop sig och gjorde dinosaurieljud! Och hoppade fram!! Hahaha såå sött! Han ville bara springa stundvis! Han e så gullig för man märker när han är på bra humör, han blir jättepigg och busig. Han får lixom dendär glimten i ögat! Skruttisen! :* men jag red lite sen böt jag och Johanna och då testade han ett par gången med henne men hon jobbade honom lite hårdare än vad jag orkade göra och han blev RIKTIGT fin med henne efter en stund! Hon rider verkligen honom bra!

Imorgon så ska jag på halloweenkväll hos en kompis så Johanna ska fixa Morriz imon. :) hoppas han e lugnare imon ;)

/Tyra

Heta? >:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejhej! Det var läääänge sen... Haha för er som fortfarande hänger på här så bloggar Alice numera på alsateam.bloggplatsen.se tillsammans med Sandra jaeschke (stavning??) kolla in där riktigt fin blogg! Elina bloggar på elofoto.bloggplatsen.se med Lo...

God morgon jag vaknade av att Lava min katt höll på att leka med något bland mina gardiner. Och när jag kolla hade hon dragit ner min mobil från säng kanten och höll på att leka med den och laddaren. Busig misse jag har! ;) haha! Men idag ska jag åka...

Hejsan till er som fortfarande läser bloggen vilket jag inte tror att någon gör när den inte blir uppdaterad! Men det var väldigt länge sen så jag har Ingen aning om vad jag ska skriva? Jo det gick jätte bra när jag hoppträna sist han var super...

Ovido - Quiz & Flashcards