hopponnys

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

Ojojoj förlåt mig..

Nu har jag inte bloggat på typ 5 dagar men det va rätt skönt med bloggpaus.

I måndags så red jag King eftersom Amanda åkte då och Morriz skulle vila. Han va jättepigg men väldigt lydig och han är ju bara för fin! Jag red ML.

På tisdagen red jag både King och Morriz och båda va väldigt pigga och starka :O jag red ML med båda. :)

På onsdagen så var det ju hoppträning och det gick JÄTTEBRA! Våran bästa träning nånsin tror jag :D han rev en gång under hela träningen men inget annat. :D han var såååå fin! Det var bara jag och Alice så det blev mycket mer fokus. Morriz hoppade som en Gud!

Igår (torsdag) så red jag och Johanna ut med Morriz och King. Vi red en ganska lång tur och hästarna tyckte det var skönt att springa av sig lite.

Idag så har vi studiedag och alltså em dag längre höstlov, YES! Johanna och jag håller på och kollar på en film men så fort den är slut så ska vi åka till stallet och ta årets första ridtur i snön! HÄRLIGT! :D

Och jag lovar att försöka hålla uppdateringen bättre nu! ;)
/Tyra

Lite bilder från hoppträningen:

 
 
Celina

Celina

29 oktober 2012 21:32

Ni har skitfin blogg tjejer! Men snälla ändra textstilen jag kan knappt läsa, inget illa ment asså måste bara säga det för det tar tusen år att läsa med den texten.

KRAM

http://jcteam.blogg.se

TyrAmandAlicElina Strömgrensson

5 november 2012 21:10

tack! Dock är inte bloggen igång just nu...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejhej! Det var läääänge sen... Haha för er som fortfarande hänger på här så bloggar Alice numera på alsateam.bloggplatsen.se tillsammans med Sandra jaeschke (stavning??) kolla in där riktigt fin blogg! Elina bloggar på elofoto.bloggplatsen.se med Lo...

God morgon jag vaknade av att Lava min katt höll på att leka med något bland mina gardiner. Och när jag kolla hade hon dragit ner min mobil från säng kanten och höll på att leka med den och laddaren. Busig misse jag har! ;) haha! Men idag ska jag åka...

Hejsan till er som fortfarande läser bloggen vilket jag inte tror att någon gör när den inte blir uppdaterad! Men det var väldigt länge sen så jag har Ingen aning om vad jag ska skriva? Jo det gick jätte bra när jag hoppträna sist han var super...

Ovido - Quiz & Flashcards