hopponnys

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

Nere....

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 23 oktober 2012 21:53

Känner mig lite nere, vet inte om jag är ledsen eller bara trött. Har ridit 3 pass idag... 1 på ridprofilen när jag hade Mercy. Det gick bra!

Sen red jag ut med Tyra på Lord. Gick också bra!

Sist red jag min lillprins. Klockan var 8 när jag red ut. Då är det MÖRKT! Men som tur är har jag fått min nya grymma pannlampa!;) Jag orkar inte dra hela skiten nu, kan ta det bättre imorrn.

Iallafall snubblade Timon och vi gick omkull. Han fick ett litet skrubbsår över mulen och små skrubbsår på sina framknän. Jag känner mig på något sätt skyldig... Det känns som att det bara var mitt fel att vi gick omkull.. Men det är svårt att veta när en häst ska snubbla till, det är svårt att veta om dom bara ska snubbla till och sen var det allt eller om dom ska snubbla och gå omkull och bryta alla 4.

Som tur var gick det bra med både honom och mig. Han mår som vanligt och han är min lilla prins!:)
//Alice

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejhej! Det var läääänge sen... Haha för er som fortfarande hänger på här så bloggar Alice numera på alsateam.bloggplatsen.se tillsammans med Sandra jaeschke (stavning??) kolla in där riktigt fin blogg! Elina bloggar på elofoto.bloggplatsen.se med Lo...

God morgon jag vaknade av att Lava min katt höll på att leka med något bland mina gardiner. Och när jag kolla hade hon dragit ner min mobil från säng kanten och höll på att leka med den och laddaren. Busig misse jag har! ;) haha! Men idag ska jag åka...

Hejsan till er som fortfarande läser bloggen vilket jag inte tror att någon gör när den inte blir uppdaterad! Men det var väldigt länge sen så jag har Ingen aning om vad jag ska skriva? Jo det gick jätte bra när jag hoppträna sist han var super...

Ovido - Quiz & Flashcards