hopponnys

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2012

Tjolahop!

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 18 oktober 2012 20:35

Jag har precis gjort läxor som jag ska ha med mej när jag åker till Thailand, men jag är inte klar men jag är klar med spanskan och Engelskan.

I Tisdags hade jag ju med King till ridprofilen och det gick jätte bra han var bara lite spänd i ridningen!
I Dressyren var han väldigt spänd. Det gick okej i programmet men det blev ju lite jobbigt eftersom att han var så spänd! Men jag var ändå ganska nöjd.
I hoppningen gick det jätte bra han var fortfarande spänd men det märktes inte av lika tydligt! Han var super duktig. Det var en lite bana med en omhoppning. Det var jätte kul jag tog såklart dom snäva vägarna som typ gick. Jag älskar att ta snäva svängar och King älskar det också han blir så taggad och på! Så det blir bara Kul! :D

Idag red jag först ut på en PIGGGG King och sen i paddocken. Det gick bra ute men i paddocken blev han springig för han tycker det är tungt så det är inte så kul att rida där tycker jag för det är för tungt! Men när jag var ute så var han som sagt väldigt pigg och bara hoppa fram i galoppen! Det är jätte kul när det är lite drag i honom!! :D

/ Amanda

Min snygging!
Fins det någon snyggare än dig?
Svar: NEEEJ!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejhej! Det var läääänge sen... Haha för er som fortfarande hänger på här så bloggar Alice numera på alsateam.bloggplatsen.se tillsammans med Sandra jaeschke (stavning??) kolla in där riktigt fin blogg! Elina bloggar på elofoto.bloggplatsen.se med Lo...

God morgon jag vaknade av att Lava min katt höll på att leka med något bland mina gardiner. Och när jag kolla hade hon dragit ner min mobil från säng kanten och höll på att leka med den och laddaren. Busig misse jag har! ;) haha! Men idag ska jag åka...

Hejsan till er som fortfarande läser bloggen vilket jag inte tror att någon gör när den inte blir uppdaterad! Men det var väldigt länge sen så jag har Ingen aning om vad jag ska skriva? Jo det gick jätte bra när jag hoppträna sist han var super...

Ovido - Quiz & Flashcards