hopponnys

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2012

Dagen på Sorunda RK

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 16 oktober 2012 19:16

Ojojoj första gpngen på LÄNGE jag bloggar ifrån datorn... Det har blivit mest på mobilen eftersom den är med hela tiden och det går snabbare! Jag är inte direkt den snabbaste på att skriva på dator men det funkar ;)


Dagen har vart jätterolig och det har faktiskt gått bra också! :D I dressyren så red jag ju LB:1 och jag gjorde några små tabbar men fick 64,48% och det är jag faktiskt jättenöjd med! I hoppningen gick det däremot lite sämre..

Han kändes inte riktigt som han brukar göra, han var överdrivet seg och han sög mot hindret fast bara några meter från hindret lixom dog han och verkade inte tycka det var så kul.. Han stannade 1 gång på framhoppningen och 2 gånger på banan. fast jag lyckades ta mig runt ändå och det kändes ändå rätt bra i och med att han känndes så konstig.

       


Imon blir det ingen hoppträning för då hade det blitt för mycket hoppa denhär veckan plus att de har karantän i det stallet där vi brukar träna. Så det får nog bli en lugn uteritt utan sadel. ;* 

/Tyra

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejhej! Det var läääänge sen... Haha för er som fortfarande hänger på här så bloggar Alice numera på alsateam.bloggplatsen.se tillsammans med Sandra jaeschke (stavning??) kolla in där riktigt fin blogg! Elina bloggar på elofoto.bloggplatsen.se med Lo...

God morgon jag vaknade av att Lava min katt höll på att leka med något bland mina gardiner. Och när jag kolla hade hon dragit ner min mobil från säng kanten och höll på att leka med den och laddaren. Busig misse jag har! ;) haha! Men idag ska jag åka...

Hejsan till er som fortfarande läser bloggen vilket jag inte tror att någon gör när den inte blir uppdaterad! Men det var väldigt länge sen så jag har Ingen aning om vad jag ska skriva? Jo det gick jätte bra när jag hoppträna sist han var super...

Ovido - Quiz & Flashcards