hopponnys

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

Tävlingen..!

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 14 oktober 2012 20:04

Nu tar jag mitt inlägg om tävlingen.

Jag gick ut tidigt i stallet för att fixa ponnysarna. Jag och pappa skulle åkt lite senare än Elina och Mamma. Men vi åkte samtidigt ist.

Jag började med stilen på Timon. Han var PIGG!! Jag gick in på banan med kanske lite för höga krav på mig själv för jag tyckte att det inte alls gick så värst bra...Men jag fick 49 poäng och låg i ledningen?!

Jag låg i ledningen till några av dom sista ekipagen kom o puttade ner mig. Vi slutade på 3:e plats!:)

Sedan var det stilen på Lord. Han var pigg och stark. Gick in på banan, nollade med en snabb ritt. -Dock ska det ju vara snyggt på stil hahah , vi låg typ i svängarna för att han var så het!;) Vi fick 42 poäng och ingen plac! Nöjd ändå!:)

Laddade om för LBn. Gick banan och omhoppningen var prima för oss!!

Kom in på banan- SHIIIT, hindern var MAXADE!!!!! Banan gick bra. Fick ett pet på sista i grunden men sjuukt nöjd ändå! Jag låg på placering länge men kom två utanför!

Nu ska jag och Lord bara ladda om för nästa helg! @södertörns ryttarcenter :)
//Alice

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejhej! Det var läääänge sen... Haha för er som fortfarande hänger på här så bloggar Alice numera på alsateam.bloggplatsen.se tillsammans med Sandra jaeschke (stavning??) kolla in där riktigt fin blogg! Elina bloggar på elofoto.bloggplatsen.se med Lo...

God morgon jag vaknade av att Lava min katt höll på att leka med något bland mina gardiner. Och när jag kolla hade hon dragit ner min mobil från säng kanten och höll på att leka med den och laddaren. Busig misse jag har! ;) haha! Men idag ska jag åka...

Hejsan till er som fortfarande läser bloggen vilket jag inte tror att någon gör när den inte blir uppdaterad! Men det var väldigt länge sen så jag har Ingen aning om vad jag ska skriva? Jo det gick jätte bra när jag hoppträna sist han var super...

Ovido - Quiz & Flashcards