hopponnys

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

Digedigedingdingding här glider KINGEN in!

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 30 september 2012 17:53

Idag var det verkligen vår dag allt satt det var verkligen flaggan på topp!!!!
L:C: var han super fin på fram hoppningen och hoppa super! På banan var han också sååå fin det känns som att det hår upp mycket nu när jag vet vad jag ska göra för att inte störa honom när han hoppar. Jag var felfri i L:C och gick upp i ledning från början men sen var det en tjej som slog mej med 3 tiondelar så de bar ju lite surt men det är inte tokigt med en 2 plats heller! Och det viktigaste är ju inte att få placering utan att det har känts bra inne på banan. Så jag är super nöjd!!!

L:B: han var sååååååå fin!! Jag var lite nervös men på fram hoppningen hoppa han super fint och det kändes jätte bra! Och inne på banan så på dom 3 första hindrena så var han inte riktigt igång men till 4 så vart det tryck i honom och hela banan gick super! Så det blev våran första 0:la i L:B och jag är så lycklig och det räckte till en 5 plats av 38 stycken och det var en regional! Så man kan säga att jag är super stolt över min STJÄRNA!!!
Det skönaste med idag var när jag satt 0:lan i L:B!!!
King idag var du verkligen Kingen av alla på banan!!
Stolt? Svar JA!!!!!

/ Amanda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejhej! Det var läääänge sen... Haha för er som fortfarande hänger på här så bloggar Alice numera på alsateam.bloggplatsen.se tillsammans med Sandra jaeschke (stavning??) kolla in där riktigt fin blogg! Elina bloggar på elofoto.bloggplatsen.se med Lo...

God morgon jag vaknade av att Lava min katt höll på att leka med något bland mina gardiner. Och när jag kolla hade hon dragit ner min mobil från säng kanten och höll på att leka med den och laddaren. Busig misse jag har! ;) haha! Men idag ska jag åka...

Hejsan till er som fortfarande läser bloggen vilket jag inte tror att någon gör när den inte blir uppdaterad! Men det var väldigt länge sen så jag har Ingen aning om vad jag ska skriva? Jo det gick jätte bra när jag hoppträna sist han var super...

Ovido - Quiz & Flashcards