hopponnys

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Visste du att..?

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 28 augusti 2012 21:53

Nu kommer några visste du att om mig och några om Morriz :)

Om mig först då,
Visste du att...?
- Jag ramlade av en häst i hoppningen och fick hennes ben i ansikten och efter det vart jag lite hopprädd men nu är det över.
- Jag är född den 27/12 1998 men ska egentligen vara född den 16/1 1999.
- Jag har hoppat upp 1 klass, alltså går jag i 9:an men ska gå i 8:an.
- Jag tjatade i ca 2 år innan jag fick pierca naveln.
- Till en början så ville jag ha storhäst inte ponny.
- Jag är typ döööökär i Josh Hutcherson!!!!!
- Jag gör dethär inlägget för att jag själv tycker det är kul att läsa såna! ;))

Om Morriz nu,
Visste du att...?
- Det ända vita Morriz har på sin kropp är ett stjärnämne och en liten prick på vänster skinka xD
- Han och hans förrförra ägare skulle ha tävlat lag-SM i fälttävlan.
- Han hatar att rida ut själv, då vänder han sig bara helt plötsligt och vill inte gå frammåt.
- Jag har lärt honom pussas på kommando :*
- Han är startad LA+ (115) med placering och är kavlad till MsvB (120)
- Han är väldigt lättmockad.
- Han rullar sig ALLTID när jag släpper ut honom i hagen...
- Han är oftast väldigt snäll mot andra hästar.
- Hanns favoritgodis är banan :3
- Han är VÄRLDENS BÄSTA!!!

Det blev några fler om Morriz för det va lättare att komma på! :D
/Tyra och Lidens Cap Amoure

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejhej! Det var läääänge sen... Haha för er som fortfarande hänger på här så bloggar Alice numera på alsateam.bloggplatsen.se tillsammans med Sandra jaeschke (stavning??) kolla in där riktigt fin blogg! Elina bloggar på elofoto.bloggplatsen.se med Lo...

God morgon jag vaknade av att Lava min katt höll på att leka med något bland mina gardiner. Och när jag kolla hade hon dragit ner min mobil från säng kanten och höll på att leka med den och laddaren. Busig misse jag har! ;) haha! Men idag ska jag åka...

Hejsan till er som fortfarande läser bloggen vilket jag inte tror att någon gör när den inte blir uppdaterad! Men det var väldigt länge sen så jag har Ingen aning om vad jag ska skriva? Jo det gick jätte bra när jag hoppträna sist han var super...

Ovido - Quiz & Flashcards