hopponnys

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Bättring?

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 28 augusti 2012 20:43

Okej, uppdatering har inte direkt legat på topp... Skärpning nu! Lite om gårdagen: jag red ut ML rundan, ensam. Och borta vid Moa finns en åker där jag red lite och testade några byten vilket han gjorde nästan klockrent ett par ggr! :D han börjar lära sig nu! Sen idag så hade vi profilridning på skolan och det är att vi får rida en gång i veckan på SORK. Idag red jag på en häst som heter Viola. Hon e typ 170 hör så de va lite skillnad ifrån Morriz :P men hon va helt okej att rida (aldrig ridit henne förr) hon va rätt seg och stel i början och gick upp o ner med huvet och jobbade inte på ordentligt men mot slutet så blev hon mer mjukgjord och tillslut fick jag henne i en stadig form. Sen så tog vi bussen hem och klev av vid stallet. Det va meningen att Alice och jag skulle rida tsm men hon hade glömt att hon inte skulle rida för hon skulle fixa pass så jag ringde Lollo och hon skulle precis till stallet så vi red ut tsm! Vi hade jättekul! Nu ska jag hoppa in i duschen men efter det så kommer ett "visste ni att" om mig och Morriz :) /Tyra

Hahaha bjuder på bilden ;))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejhej! Det var läääänge sen... Haha för er som fortfarande hänger på här så bloggar Alice numera på alsateam.bloggplatsen.se tillsammans med Sandra jaeschke (stavning??) kolla in där riktigt fin blogg! Elina bloggar på elofoto.bloggplatsen.se med Lo...

God morgon jag vaknade av att Lava min katt höll på att leka med något bland mina gardiner. Och när jag kolla hade hon dragit ner min mobil från säng kanten och höll på att leka med den och laddaren. Busig misse jag har! ;) haha! Men idag ska jag åka...

Hejsan till er som fortfarande läser bloggen vilket jag inte tror att någon gör när den inte blir uppdaterad! Men det var väldigt länge sen så jag har Ingen aning om vad jag ska skriva? Jo det gick jätte bra när jag hoppträna sist han var super...

Ovido - Quiz & Flashcards