hopponnys

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2012

Ändrade planer!

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 23 augusti 2012 20:30

Hey! Det blev lite ändrade planer idag! Morriz fick vila istället för jag stannade i stan med frida för båda vi behövde köpa skor. Jag hittade ett par ASsnygga men såklart så fanns de bara i storlek 42 :( bara några nummer för stort... Vi gick i massa roliga affärer med massa konstiga kläder o skor xD Sen så köpte vi nån dricka som hette typ NaturDiet (bild 1) den va skitgod!! Men jag orkade bara halva och på tåget så råkade jag såklart spilla ut typ resten på mina byxor xD och de va så fullt på tåget så vi satt mellan några främlingar.. Asså vi skratta så mycket så jag har fått värsta 6packet! ;) sen så testa vi nån dricka som hette Xubi :3 men nu till träningen igår....
Det började ganska bra men såklart så hade vi några tittiga hinder och Morriz va på sitt extra tittiga humör... Så det blev en del stopp för allt va suuuuperläskigt....! men jag är ändå rätt nöjd för när han hoppade så hoppade han fint! :) och så tränade vi på byten och det går bättre och bättre! Tummen upp för det! :] det blev kanske inte så roligt inlägg men Jaja... Ciao! Och juste jag har inget internet på mobilen förän nästa månad så jag kommer bara kunna blogga när jag är hemma :( /Tyra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejhej! Det var läääänge sen... Haha för er som fortfarande hänger på här så bloggar Alice numera på alsateam.bloggplatsen.se tillsammans med Sandra jaeschke (stavning??) kolla in där riktigt fin blogg! Elina bloggar på elofoto.bloggplatsen.se med Lo...

God morgon jag vaknade av att Lava min katt höll på att leka med något bland mina gardiner. Och när jag kolla hade hon dragit ner min mobil från säng kanten och höll på att leka med den och laddaren. Busig misse jag har! ;) haha! Men idag ska jag åka...

Hejsan till er som fortfarande läser bloggen vilket jag inte tror att någon gör när den inte blir uppdaterad! Men det var väldigt länge sen så jag har Ingen aning om vad jag ska skriva? Jo det gick jätte bra när jag hoppträna sist han var super...

Ovido - Quiz & Flashcards