hopponnys

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2012

Fullspäckat..

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 21 augusti 2012 21:14

..Är bara förnamnet på denna helg som väntar!;D Med tävlingar då alltså! :) Börjas redan på fredag :D


Då ska jag skynda mig hem från skolan och börja med att hoppa någa skutt i padocken med Lord, bara så att vi ska känna oss mer som ett "ekipage" tills tävlingen, därav bara några skutt för att det blir tävling på söndag. Sedan ska Timon skrittas, kanske barbacka har inte bestämt mig ännu..


Sedan ska alla Timons grejer smörjas och packas inkl. alla mina saker ska också packas! Puh, och så har jag inte riktigt bestämt mig för om jag ska smörja Lords saker då också så slipper jag göra det sen.. hmm får se..!


På lördagmorgonen TIDIGT måste vi åka mot Roo Gård som ligger 2 timmar härifra'. Sedan starta 2 klasser med Timon, L:C & L:B :D Najjs ! :D Hoppas på lite felfritt nu! ;) Men bara bygga självförstroende :)


Efter den långa dagen ska jag ändå ut och fixa allt med Lord tills dagen efter då det är två klasser på Nynäs också!, Först blir det en förklass på 85 cm (L:D+) och sedan blir det laget Div.2, och jag VET att vårat lag kommer att regera! 90cm (L:C) ;D


Lord ska nog bara få skrittas lite och vila upp sig lite inför tävlingen :)


Och sedan blir det samma visa igen på söndagen med Lordis ;D


Love my life ! Och det är inte alls synd om mig efetrsom att det är detta jag lever för :D


// Alice


 

Sitter helt failat men jag hade tappat stigbygeln!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejhej! Det var läääänge sen... Haha för er som fortfarande hänger på här så bloggar Alice numera på alsateam.bloggplatsen.se tillsammans med Sandra jaeschke (stavning??) kolla in där riktigt fin blogg! Elina bloggar på elofoto.bloggplatsen.se med Lo...

God morgon jag vaknade av att Lava min katt höll på att leka med något bland mina gardiner. Och när jag kolla hade hon dragit ner min mobil från säng kanten och höll på att leka med den och laddaren. Busig misse jag har! ;) haha! Men idag ska jag åka...

Hejsan till er som fortfarande läser bloggen vilket jag inte tror att någon gör när den inte blir uppdaterad! Men det var väldigt länge sen så jag har Ingen aning om vad jag ska skriva? Jo det gick jätte bra när jag hoppträna sist han var super...

Ovido - Quiz & Flashcards