hopponnys

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2012

skolan...

Av TyrAmandAlicElina Strömgrensson - 19 augusti 2012 19:24

På tisdag börjar skolan... Alla vardagliga rutiner, sitta fängslad vid en bänk hela dagarna, vakna tidigt, sluta senare.. Blä. Bläbläbläblä.

Visst det ska bli kul och träffa vännerna och så igen.. Men kan inte påstå att jag längtar efter att träffa alla.

Vilken "roll" får man det här året? Hästnörd skulle jag gissa på, samma varje år men det är också det jag VILL vara! "Oh.. Där är hon... A hästtjejen du vet?!" yeap eller något liknande;)

Målen med skolan den här terminen blir att göra så gott jag kan Jag vill ha bra betyg och allt det där, jag vill hinna med båda min ponnys. Läxorna SKA fixas detta år, inget slarv här.

Vill ändå hinna med liiite tid utanför hästar och skolan, ibland!
Fast ridningen ska sattsas på nu! Riding i första hand, sedan skolan.. Näe om det hade varit så lätt hade man ju valt det, LÄTT!!

Hmm... Äsch inget mer tråksnack om skolan nu. Nu ska jag bara njuta av det lilla korta som är kvar!!;)

//Alice

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejhej! Det var läääänge sen... Haha för er som fortfarande hänger på här så bloggar Alice numera på alsateam.bloggplatsen.se tillsammans med Sandra jaeschke (stavning??) kolla in där riktigt fin blogg! Elina bloggar på elofoto.bloggplatsen.se med Lo...

God morgon jag vaknade av att Lava min katt höll på att leka med något bland mina gardiner. Och när jag kolla hade hon dragit ner min mobil från säng kanten och höll på att leka med den och laddaren. Busig misse jag har! ;) haha! Men idag ska jag åka...

Hejsan till er som fortfarande läser bloggen vilket jag inte tror att någon gör när den inte blir uppdaterad! Men det var väldigt länge sen så jag har Ingen aning om vad jag ska skriva? Jo det gick jätte bra när jag hoppträna sist han var super...

Ovido - Quiz & Flashcards